Promotivni upaljači – Savršen reklamni materijal!
Promotivni upaljači su idealni reklamni materijal za svako poslovanje. Ujedno, spadaju u jedan od najstarijih promo proizvoda.
Nastali su početkom 19. veka kada je nemački hemičar Johann Wolfgang Döbereiner konstruisao uređaj nazvan “Döbereinerova lampa” koji je radio na principu današnjih modela.
Upaljače, kakve danas poznajemo, razvio je Carl Auer von Welsbach 1903. godine, da bi 3 decenije kasnije njihov potencijal za reklamu otkrila kompanija Zippo. Čuveni američki brend je vrlo brzo počeo komercijalnu proizvodnju uvrstivši ih u svoj promotivni program.
Ipak, pravi bum u marketingu brendirani upaljači doživeli su 70-ih godina. Ne samo velike kompanije, već i mali porodične firme uvidele su da su oni dobar reklamni materijal te su postali obavezni deo njihovih kampanja. Ovaj status zadržali su do današnjih dana.
Da li promotivni upaljači, zaista, odgovaraju svakom poslovanju?
S obzirom da je Srbija na drugom mestu po broju pušača u Evropi promotivni upaljači imaju široku grupu potrošača. Međutim, nisu namenjeni samo njima. Iako ne primećujemo, u pitanju je proizvod koji svakodnevno koristimo – počev od paljenja svećica na torti, pa do paljenja starih stvari ili pokošene trave.
Nezamenjivi su promotivni materijal za ljubitelje prirode, jer bez njih nećete moći da pripremite roštilj ili zapalite vatru na kampovanju. Takođe, koriste se kao oprema u raznim laboratorijima.
Imajući u vidu ogromnu upotrebnu moć, upaljači su zasluženo našli svoje mesto u promotivnom svetu. Bez obzira na malu površinu, možete ih personalitovati sa svih strana tako da omogućavaju dobru vidljivost ne samo logotipa, već i slogana vaše kampanje. Dodatna prednost ogleda se u povoljnim cenama, pa ih mogu priuštiti i kompanije koje posluju sa veoma ograničenim budžetom, kao i tek osnovane.
Promotivni upaljači dolaze u različitim modelima
Zahvaljujući raznolikosti ne samo oblika, već i vrsta vrlo lako možete pronaći upaljače koji odgavaraju vašoj reklami.
Prvi korak pri izboru jeste da odredite cilj koji želite postići ovim promotivnim materijalom. Ukoliko želite da povećate mrežu potencijalnih klijenata pravi izbor su upaljači za jednokratnu upotrebu. Sa njima ćete imati najniže troškove, a opet su sasvim dovoljni da skrenete pažnju na svoj brend.
Za dugodišnje klijente ili saradnike od izuzetne važnosti tu su luksuzni modeli koji čine ekskluzivni promotivni program. Izrađeni su od kvalitetnih materijala, čime je zagarantovana izdržljivost, dok mogućnost ponovnog punjenja vašem poslovanju donosi trajnu reklamu.
Ako ste usko orijentisani na određenu ciljnu grupu, kao što su promocije materijala za izlete, najbolji izbor jesu elektronski modeli, tzv. BBQ upaljači.
Druga važna karakteristika pri odabiru jesu boje promotivnog materijala. Stručnjaci savetuju da su za jednokratne upaljače idealne jarke nijanse koje odgovaraju vizuelnom identitetu brenda. Za razliku od njih skupoceni modeli su namenjeni dužoj upotrebi, te je preporučljivo da se držite proverenih boja, poput crne, metalik, crvene, kako bi vaš promotivni materijal imao dozu elegancije.
Kako personalizovati upaljače?
Kako je površina za štampanje ograničena budite obazrivi prilikom izrade grafičkog rešenja. Najbolje je da uz logotip i kontakt informacije dodate kratku poruku ili manju sliku. U protivnom vaša reklama biće prenatrpana, te neće privlačiti pažnju potencijalnih korisnika.
Veliki izbor različitih vrsta upaljača možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.